In combinatie met de slotdag cq prijsuitreiking is op zaterdag 30 mei jl. een ingelaste ledenvergadering gehouden. Het enige agendapunt was de begroting voor 2026-2027. Deze begroting was vooraf per mail aan al onze leden gestuurd. De voorzitter vroeg de vergadering of er op- of aanmerkingen waren over de begroting . Omdat dit niet het geval bleek, werd de begroting bij acclamatie en unaniem aangenomen.
Feestelijke afsluiting van het seizoen 2025-2026
De inschrijving voor de zomerleague 2026 zal voor het eerst volledig digitaal gaan. En dat is voor zowel de leden als verder voor iedereen. Want aan de zomerleague kan en mag iedereen meedoen !
Zelf kan je dan altijd zien wanneer je gereserveerd hebt, hoeveel plaatsen er elke week nog beschikbaar zijn (max 3 spelers per baan dus 30) en kan je eventueel ook via de app weer annuleren. Zo hebben we altijd een actueel overzicht en hoeven we geen mensen teleur te stellen.
Je kan vanaf 1 meivia een link zelf één of meer avonden reserveren, maar ook annuleren. Gedurende de leagueperiode kan je zo vaak als je wilt inloggen, reserveren etc. En als je wilt kan je altijd een actueel overzicht in je e-mail ontvangen door op de betreffende button te klikken.
Reserveren voor de zomerleague vanaf 1 mei alleen nog digitaal
Nieuwsbrief van april 2026
Periodiek, veelal maandelijks tijdens het seizoen, brengt het bestuur een nieuwsbrief uit die per mail verspreid wordt aan de leden. Heb je hem gemist? Dan kun je die van april 2026 hier vinden. LET OP: dit betreft de laatste nieuwsbrief ! Alle relevante informatie zal in het vervolg via deze site bekend worden gemaakt.
De kampioenen van 2025-2026 zijn Saskia Lekkerkerk-Glas en Johan Schuurkamp. Proficiat !